lauantai 29. syyskuuta 2012

Urheilua!

Tärkein ensimmäisenä: LÄTKÄ. Kaikki varmaan tietää että jääkiekko on elämä? Ei siis "vaan hokia" vaan MAAILMAN TÄRKEIN ASIA. Tai siis naisten oikeudet on maailman tärkein asia, mutta lätkä kans. You know.

Noh. Nythän on niin, että NHL:ssä on työsulku ja kauden alusta tai ylipäätään toteutumisesta ei oo vielä varmuutta. Seuraan ahkerasti tilannetta ja oon varovaisen positiivinen, koska neuvottelut on käynnissä ja NHL:n omistajat menettää ihan hitosti rahaa jos ykskin kierros jää pelaamatta. Toisekseen, valtaosa Blackhawksien pelaajista on edelleen Chicagossa. Ne harjoittelee itsenäisesti ja maksaa itse jääaikansa, koska ne ei saa käyttää United Centeriä. Jonka kävin muuten katsastamassa viime viikonloppuna. <3


TUOLLA PELATAAN NHL-JÄÄKIEKKOA. Ja mä kävin siellä! Tai pelkästään ulkopuolella koska ovet oli lukossa, mutta kuitenkin :D Nyt vaan pidetään kaikki peukut ja varpaat pystyssä että kausi toteutuu. Mua ei haittaa vaikka muutama peli jäis pelaamattakin, kunhan pääsen kattoon lätkää ja huutamaan. <3 Muuten ei mielenterveys kestä. Opiskelu on välillä aika hiton rankkaa koska aiheet on niin kivuliaita, mutta lätkän ansiosta sitä jaksaa paljon paremmin.

Sitten puhutaan jenkkifutiksesta. Ymmärrän jo sääntöjä aika hyvin ja oon ihan GO BEARS, mutta se ei aina oo hirveen helppoa koska asun Wisconsinin osavaltiossa. Tää on Packersien aluetta, ja se sattuu oleen Bearsien suurin vihollinen NFL:ssä :D Oon saanu aika paljon ei-niin-kivoja kommentteja ihan vaan sen takia että kannatan "väärää" joukkuetta, ja mä oon sentään ulkomaalainen. :P Toi on oikeestaan iso syy siihen minkä takia en aina viihdy Madisonissa. Chicago on mulle NIIN tärkee ettei mitään rajaa, ja mä samaistun tosi vahvasti kaikkeen mikä liittyy Chicagoon. En yllättäen oo hirveen innoissani kun jotkut tulee aukoon päätään tappion jälkeen.

Chicago Cubs on pesisjoukkue, tai no baseball on pikkusen eri asia kun pesäpallo mutta kuitenkin. Näin ihan ekan Cubsien pelini niiden kotikentällä viime viikonloppuna!!


Oli ihan älyttömän siistiä :) Olin kylläkin väärän joukkueen kannattajan seurassa, mutta ei se mitään :D Tuijotin sitä tuomitsevasti mooonta kertaa niin kauan että sen oli pakko kääntyä pois, ja se on sentään ollu Cardinalsien fani koko ikänsä. Aika hyvin, vaikka itse sanonkin. ;)


Kuvassa näkyy mun hieno Cubs-takki, jonka ostin ennen peliä koska se oli tosi halpa ja älyttömän hieno :) Kuljen kaiket päivät ylpeenä kampuksella tunnustaen väriä, kaikki ei ihan osaa arvostaa mut ihan sama :D Cubsit on oikeestaan aika huono joukkue, ne ei oo voittanu sarjaa varmaan 100 vuoteen tai jotain. Tai ainakaan 60 vuoteen. Mutta mulle on olennaisinta että toi takki muistuttaa mua koko ajan Chicagosta, jossa en oo yksin faniuteni kanssa.

 Oi ja voi.

2 kommenttia: