keskiviikko 15. elokuuta 2012

Tää on niin mun paikka.

Chicago on niin täydellinen että mulla ei riitä sanat sen kuvailemiseen, ja tiedätte varmaan että mulla riittää yleensä juttua vaikka muille jakaa. Oon nyt viettäny 3 päivää (LeakyConin jälkeen) kierrellen ympäriinsä, ja ihan sama minne menen, kaikkialla on yhtä kaunista. Maisemat on jotain ihan huikeeta. Tänään istuin yhdessä ihanassa puistossa ja se tuntu niin oikeelta. Voisin kuvitella itseni tänne koko loppuelämäkseni. <3 (Mutta ensin täytyy suorittaa maisterin tutkinto Suomessa jo aikoo saada töitä. Syvä huokaus.)

Ihmiset on tosi ystävällisiä. Tänäänkin kun etsin Victoria's Secretiä ja kysyin neuvoa, yks nainen kaivo kännykkänsä esiin ja etsi karttapalvelusta mulle lähimmän myymälän osoitteen. Sit myöhemmin yks lenkkeilijä näytti mulle hurjan oikotien kun piti päästä ison tien (Lake Shore Drive) toiselle puolelle. Se näkyykin kuvassa taustalla.


Niin ja kävin tosiaan Victoria's Secretillä! Löysin alennushyllystä kivan t-paidan, muuta en ehtiny pahemmin katella kun olin menossa kaverin kanssa katsoon Batman-elokuvaa. Feministinä olin aika pettyny että leffassa oli käytännössä vaan kaks naishahmoa, ja nekin lopulta melko kyseenalaisia.

Sitten seuraa koodattu viesti :D Mainitsin varmaan, höm, muutamalle ihmiselle ennen lähtöä että löysin yhden paikan netistä ja yritän olla menemättä sinne koska se olisi väärin, mutta tuota, menin kuitenkin. xD En nähnyt mitään mutta ainakin tiedän missä se on :DD (Jos tiedät mistä on kysymys, ole hyvä ja jätä myöskin koodattu vastaus kommenttina.)

Ei muuta. :D

8 kommenttia:

  1. Hei, hieno kuva! Kivoja taloja tuolla taustalla. Kyllä kelpaisi sieltä katsella vaikka oman kultansa kanssa ;) (ja siis tämä ei ole vinkki Kallelle, lets make that sure, kyse on nyt Jennasta)
    No mutta kuitenkin, olen jokseenkin varma, että noissa taloissa asuu tärkeitä ja Ihailtuja henkilöitä. Kelpaisi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei yhtään paha :DD Mulla on jonkun verran eri kuvia facebookissa, voit vakoilla Kallen kautta! :)

      Poista
    2. Niin ja hei, Skype sunnuntai-iltana? 19 Suomen aikaa? :)

      Poista
    3. Klo 21.00 ois parempi? Check?

      Poista
    4. Ok, jos pääset vähän aikasemmin niin ei yhtään haittaa :)

      Poista
  2. Ihanaa Jenna että susta tuntuu oikealta x) Se on hieno tunne! Toisaalta se on aika harmi meille muille täällä x)

    Tosta Victoria´s Secretistä tuli mieleen, että jos satut saamaan/löytämään sieltä Victoria´s Secret - katalogin, voisitko olla ihana itsesi ja lähettää mulle yhden? Maksan tietysti, jos ne ovat maksullisia. Mä olisin jo aika päivää sitten tilannut sellaisen, mutta en pysty (tai en ainakaan osaa) tilata niitä Suomeen. Toi katalogi olis just niin täydellinen lahja mun veljelleni. (Sillä on synttärit marraskuun alussa...) Mutta joo, ei paineita jos sellaista ei löydy. Annan sitten jotain muuta yhtä mukavaa x)

    Vai että vielä koodattu vastaus! Taidat pyytää liikoja, mutta yritetään kuitenkin x)
    Lähdetään siitä, että ei se ole _kovin_ väärää, koska olet tullut niin kaukaa. Sitä paitsi, jos sä et nähnyt mitään niin sittenhän mikään ei ole väärää x) Seuraava kysymys kuuluukin: Aiotko mennä sinne uudestaan, ja tällä kertaa myös olla sielä niin kauan että myös näet jotain? Toisaalta eihän tuokaan ole niin väärää ellet sitten tee jotain laitonta :DD

    VastaaPoista
  3. Mä voin kattoa katalogia Madisonista, kun ehdin olla liikkeessä pidemmän aikaa :) Nyt oli aika pikainen kierros, kun olin menossa kattoon sitä Batmania. Spider-Man oli kyllä paljon parempi. x)

    No siis... Mietin että kuinka lähellä voi hengata että se ei olis moraalisesti väärin :DD Sinne ei pääse kun oikeestaan yhtä reittiä, joten sen varrella vois olla hyvä, mutta toisaalta myös vähän outoa. Laitoin sulle viestiä facebookissa. x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sillä katalogilla mikään kiire ole, ajattelin vain kysyä :) Mä oon sun kanssa yhtä mieltä siitä, että Spider-Man oli paljon parempi elokuva kuin Batman. Viimeksi mainittu oli ihan ylipitkäkin...

      Sä olet Jenna nuori, joten voit kerran (tai muutamasti) heittää moraalin nurkkaan ja mennä hengaileen sille reitille :D Nuorena saa käyttäytyä välillä hieman arveluttavasti x) Muistelet tätä kokemusta sitten tosi vanhana!

      Poista