maanantai 13. elokuuta 2012

Kaupunkikierros Chicagossa

Tänään ehdin vihdoin kiertelemään kaupungilla! Olennaisin kohde oli tietysti Blackhawksien fanikauppa, josta tarttui yhtä sun toista käteen :D


Kävin myös pyörähtämässä Disney-kaupassa, jossa oli hurja taikapeili:


Kiertelin ydinkeskustaa useamman tunnin, mutta ei ollu sellanen turistifiilis että olisin ottanu kuvia. Tutkiskelin enimmäkseen vaatekauppoja sun muita koska ulkona satoi aika reippaasti. Huomenna pitäis olla aurinkoista, joten ajattelin katsastaa Millenium Parkin, ja sieltä tulee varmaan otettua paljon kuvia!

Vessanpöntöt näyttää tältä. En ymmärrä miks siinä on keskellä reikä EIKÄ OLLENKAAN KANTTA. Sieltähän lentää bakteereja kun sen vetää! :O


Ette arvaa miten yllätyin kun lähikaupassa tuli vastaan tällanen hylly! LUMENEN KIINTEYTTÄVÄ PÄIVÄVOIDE! Hyvin hämmentävää. Onpahan sentään suomalainenkin vaihtoehto tallella jos en luota paikallisiin ryppyvoiteisiin. :D


5 kommenttia:

  1. Oi voi Jenna Jenna. Voi kuinka onnellinen olenkaan sun puolesta! Olen toki surullinen siitä, että sinä et ole täällä, mutta siis tarkoitan sitä, että NYT, VIHDOINKIN olet päässyt sinne! ONNEA!!!

    Näytät kuvissa niin iloiselta ja siihen on syytäkin, ystäväiseni.


    Ai niin... unohdin tosiaan varoittaa noista oudoista vessanpöntöistä. Mulla oli kyllä NYCissä ihan normaali, mutta kaikissa yleisissä paikoissa oli tollasia kannettomia! WARNING! iPodia (tai muutakaan tavaraa) ei kannata pitää takataskussa kun menee vessaan. Ymmärtänette, että se livahtaa aika helposti, plums.... sinne.

    Oletteko kohdanneet jo toisenne? Tarkoitan siis sua ja outoja ovenkahvoja tai siis nehän ovat nuppeja. hihi hihi hihi... :)

    LUMENE rulezzzzzz! Ah, muistan kuinka löysin Styvesant Townin lähi CVSästä LUMENEn tuotteita. Sekoomis piste oli lähellä. Tämä tosiaan tapahtui paljon sen jälkeen kun olin jo ollut NYCissä, joten löytö oli aikamoinen! No more dry skin and looking for the right facecream! YEY!


    Love ya! Keep safe! That's an order!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NIINA <3 I love you so much <3 Voi kun olisit nähny mut tänään kun kävin Buckingham Fountainilla, olin itekin aika vesiputous :') Tää on jotain ihan älytöntä, ja kuitenkin SO RIGHT if you know what I mean. Ja kyllähän sä tiedät. <3

      Haha, mulla on aina hirvee kisa oven kanssa kun vedän vessaa, yritän saada sen avattua äkkiä ja päästä ulos ennen kun pönttö alkaa pulista :DD Sieltä tulee oikeesti ihan hirvee suihku! Ja se pitää ihan ihme ääntä.

      Olen kohdannut nuppeja, ne ovat outoja. Jotenkin ei meinaa uskoa että ovi on lukossa. Yksi tietty nuppi jonka kohtasin pikaisesti viikonloppuna ei tule toimintakuntoon ainakaan toistaiseksi, mutta erästä toista nuppia lähden etsimään huomenna. HIHIHI. :DD

      Mä muistan kun kerroit tosta Lumene-löydöstä! Ah, CVS on ihana. Ja se on ihan kadun toisella puolella.

      Oon melko varma että mulla oli sulle jotain asiaa, mutta en nyt muista mitä se oli. Oon ainakin ajatellu sua useempaan otteeseen. Noh, kerron sit jos se muistuu mieleen, nyt lähden maistamaan Chicago style pizzaa :D

      Poista
  2. Taikapeili, Blackhawksien fanikauppa ja Lumenen tuotteita:D Ja aivan..hyi bakteeri vessa :D Pidä hauskaa!! Ainii, lähtin mun kirjeen jo eilen sinne(:

    -Siskos<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on sit varmaan hyvissä ajoin perillä :) <3

      Poista
  3. Disney kauppa... Taikapeili... Ihanaa <3

    VastaaPoista