sunnuntai 13. tammikuuta 2013

OI IHANUUTTA :D

Juonipaljastus: Nyt on luvassa kuvia tuutin täydeltä :D

  
Oon nyt seikkaillu Chicagossa reilut 3 viikkoa putkeen, ja koko ajan löytyy uusia ihania paikkoja. Yllä olevan valohökötyksen näen bussimatkalla kotiin joka päivä, se oli niin nätti että oli pakko käydä vähän kuvailemassa :)
 

Tässä on hippikommuunin keittiö! Se on ihan mahtava. Jos katsoo oikein tarkkaan niin pystyy erottaan mun Blackhawks-mukin, se on roikkuvan hedelmäkorin alla pikkusen vasemmalla :D
 

Tähän maisemaan ei vaan voi kyllästyä Katselin tätä niin kauan kuvista ennen lähtöä, ihanaa että nyt voin mennä koska vaan keskustaan ja ottaa omat kuvani :))

Uutena vuotena olin taas itekseni bilettämässä. Onneks oon niin sosiaalinen että löydän helposti kavereita :)

Ja vitsit, oon näköjään myös aikamoinen tekniikan ihmelapsi kun hoksasin vihdoin että kuvien ei oo pakko olla keskellä sivua! Hyvä Jenna :DD

Cubby Bear -baari jossa vietin uuttavuotta on Wrigley Fieldiä (Cubsien kotikenttää) vastapäätä, ei siis yhtään pahalla paikalla :) Siellä oli Jump Smokers esiintymässä, musiikki oli koko illan ihan mahtavaa!
 
Sitten minulla oli synttärit ja olin näin söpö.

Tänä vuonna ei ihme kyllä tullu ikäkriisiä! Vaikka täytin sentään 25 ekaa kertaa. (Jatkossa en ajatellut vanheta yhtä nopeasti kuin tähän asti.)

Kävin synttäreiden kunniaksi ostoksilla Victoria's Secretillä, edellisestä kerrasta kun olikin jo ainakin pari viikkoa... :D Ja lounaaksi Giordano'sin pizzaa, jota riitti vielä kahtena seuraavanakin päivänä.

Tiedättekö muuten minkä ihanan lahjan sain reilun vuorokauden myöhässä? Se oli ehkä vuoden tärkein uutinen joten olette varmaan jo tietoisia että ÄNÄRI ALKAA IHAN KOHTA ♥ Kyllä sitä lätkää saatiinkin odottaa! Ekat vahvistukset tuli Twitteriin kello 4:n jälkeen sunnuntai-aamuna (6.1.), olin just tullu kotiin tanssimasta ja näin ne ihan ekojen joukossa :) En meinannu millään uskoa, oon niin kauan elätelly toivoa ja odottanu. Mutta totta se on :)

Kiekko putoaa jäähän 19. päivä. Blackhawks aloittaa vieraissa, ja on kotona ekan parin viikon aikana vaan pariin otteeseen, koska Disney on Ice ja Lady Gaga valtaa United Centerin. Mun eka NHL-peli livenä tulee olemaan 15.2. San Jose Sharksia vastaan. Voitte varmaan arvata että oon aika innoissani x)

Mulla on pelipaitakin nyt hankittuna, kuvia luvassa myöhemmin ;) Voitte heittää villejä veikkauksia kenen nimi on selässä :D


Pakko vielä hehkuttaa näitä Chicagon jouluvaloja. Lunta täällä ei oo ollenkaan, mutta valoja kylläkin vaikka muille jakaa! Näitä on ihana katella kun iltaisin alkaa hämärtyä :)

Järjettömän upea iltamaisema Navy Pierin maailmanpyörästä käsin ♥ Jotain niin kaunista :) Ja ei voi kun todeta että huipulla tuulee :DD Haha. Koska Chicago on "Tuulinen kaupunki". Lempinimi tuli kyllä alunperin politiikasta, mutta kyllä täällä oikeesti tuulee ihan kiitettävästi.


On ollu jo pidempään tarkoitus käydä luistelemassa Millennium Parkissa, ja nyt vihdoin ehdin! Siellä oli JÄÄKONE ja se oli hyvin jännittävää :D


Aluks meno oli vähän huteraa, ja kiersin radan kaverini Annan käsikynkässä. Nilkkoihin sattu jne jne. Mutta pääsin aika äkkiä hyvään vauhtiin kun sain vähän tuntumaa jäähän, ei olis arvannu että en oo luistellu varmaan lähemmäs 9 vuoteen :) Täytyy päästä pian uudestaan jäälle, oli ihan mahtavaa!

Lopuksi vielä mainittakoon että ÄNÄRI. :D

2 kommenttia:

  1. Moi,
    Mä tulin Chicagoo vaihtoon 2 viikkoa sitten ja nyt rupesin kattelee oisko täälä muitakin suomesta. Sä taidat ainaki viettää aika paljon aikaa Chicagossa, ja ois kiva nähdä joskus suomalaisiakin täälä!! Jos kiinnostaa ni pistätkö mailia spesonen@hawk.iit.edu niin jutellaa vähän ja sovitaa vaik tapaaminenkin.

    VastaaPoista