tiistai 9. lokakuuta 2012

Syysloma Chicagossa

Paras syysloma ikinä.

Suunnattiin perjantaina Chicagoon vaihtariporukalla, mä toimin turistioppaana 4 tytölle (Ranska, Tshekki, Kiina, Etelä-Korea). Käytiin syömässä perinteistä Chicago-tyylistä pizzaa illalla kun päästiin perille, samassa paikassa kun missä kävin elokuussa. NAM NAM NAM.

Lauantaina ja sunnuntaina kierreltiin turistinähtävyyksiä ja shoppailtiin. 



The Bean! Oon käyny tuolla itekseni useemman kerran, mutta nyt saatiin kiva ryhmäkuva :) Kiinnittäkää huomiota mun uuteen Bears-huppariin, jonka takia mua varmaan möykytetään aika reippaasti kampuksella :D Kaikki täällä kannattaa väärää joukkuetta.

Lauantaina käytiin tanssimassa ja oli ihan mahtavaa! Oltiin tosi pienessä yökerhossa, mutta siellä oli mahtavat musiikit ja pääsin hikoilemaan kunnolla.

Muut vaihtarit palas Madisoniin sunnuntai-iltana, mutta mä jäin vielä tiistaihin asti. Oli hassua kun saatoin ne bussipysäkille ja halattiin ihan kun ne olis ollu mun luona kylässä Chicagossa :D Jonain päivänä...

Syysloman loppuhuipennus oli jotain ihan käsittämätöntä. Mulla oli tänään (tiistaina) hyvin aikaa ennen bussin lähtöä, joten ajattelin poiketa Blackhawksien harjoitusjäähallille ihan vaan haisteleen lätkähikeä. Toi kuulostaa aika pahalta, mutta mulla alkaa selvästi olla pahemmanlaatuisia vieroitusoireita lätkästä.

Ekassa paikassa ei ollu mitään nähtävää, mutta olin kuullu että varsinainen joukkue harjottelee työsulun aikana toisella hallilla, joka on saman kadun varrella mutta vielä pidemmällä. Lähdin vielä sinnekin ja kattokaa keneen törmäsin :D


Jonathan Toews, Chicago Blackhawksin kapteeni! ♥ Voisin lähtee kuvaileen tota ihmistä mutta ylistyssanat loppuis kesken :) Arvostan ihan älyttömästi kaikkee mitä se tekee joukkueensa eteen, nytkin se on järjestäny epävirallisia harjotuksia työsulun takia ja maksanu ite jääajasta. Ei tosiaankaan voittanu sattumalta viimeisintä faniäänestystä NHL:n parhaan kapteenin tittelistä :)

Ihan siltä varalta että joku sitä epäilee, tiedoksi että en fanityttöillyt yhtään :D Puhuin sen kanssa ranskaa! Kyllä kannatti valita ranskan kurssi, ikinä ei tiedä koska törmää kanadalaiseen lätkänpelaajaan jonka voi yllättää puhumalla sen toista äidinkieltä :D

Aika hullua että tää on ylipäätään mahdollista, oon ehkä maailman onnekkain tyttö kun saan olla täällä :)

9 kommenttia:

  1. Ootte Jonathanin kanssa vähän vakavina. :) Mahtavaa, että törmäsitte! Ranskaa...

    Noi kuvat ja se tunnelma, joka postauksistasi huokuu... Voih. Onnellinen puolestasi. Sä olisit meille varmaan tosi hyvä opas. Lento vaan on pitkä ja kallis. Täytyy tyytyä amerikkalaisiin sarjoihin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen lempinimi on Captain Serious, joten sinänsä ihan ymmärrettävää :D Oon kyl ihan älyttömän onnellinen täällä <3 Ihan uskomatonta että oon päässy opiskeleen tänne ja pääsen tapaamaan tollasia ihmisiä!

      Jos voitat joskus lotossa niin varaat heti matkaan, mä oon tosi hyvä turistiopas :) Ihanaa kun jaksat kommentoida, kiitos <3

      Poista
  2. Vain Chicagossa voi tapahtua noin! Ilman kuvatodisteita en olisi välttämättä uskonut sua, mutta fakta on faktaa x)

    Olet selvästi jo tosi etevä ranskassa, kun pystyt kommunikoimaan sillä!

    Kaikki mitä mä tähän kirjoitan tuntuu tosi vähäpätöiseltä, mutta toivottavasti tiedät, että mä olen sisäisesti tosi onnellinen sun puolesta! Sä annat niin paljon hyvää meille muille, että sulle sietääkin tapahtua hyviä asioita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen verran oli pakko fanityttöillä että pyysin kuvan, muuten ei kukaan olis uskonu :D

      Tiedän kyllä Kati, ja voin kuvitella miten leveästi sä hymyilet ja tarkotat sitä <3 Tiedän että sä ymmärrät miten onnellinen oon täällä, ihanaa että oot niin mukana kaikessa :) Love you gurl <3

      Poista
    2. Voi Jenna, you made my day! <3

      Kiitos myös siitä ihanasta kirjeestä! Paketti tuli hyvin perille. Mä kerron sitten muutaman viikon päästä, mitä mieltä mun veljeni on siitä lahjasta :D

      Poista
    3. Jäi vielä sanomatta, että nyt voin olla koko ajan "Totally awesome", kiitos siitä <3 Odotan jo innolla ensi elokuuta... x)

      Poista
    4. Jeee, hyvä että tuli turvallisesti perille :) Ikävä kyllä ens vuoden LeakyCon ei tuu meidän osalta toteutumaan, se myytiin loppuun heti ekana päivänä :((

      Poista
    5. Meidän täytyy mennä sinne sitten seuraavana vuonna! Pitänee olla silloin vähän nopeampi :D Siihen asti turvaudun YouTubeen <3

      Poista
    6. Nyt vaan odotellaan koska AVPSY tulee nettiin :) Ja kyllähän tässä on jo hetki odoteltukin :D

      Poista